6/1-2014

Hej bloggen! God jul och gott nytt år i efterskott på er eller vad man säger! Jag har inte bloggat på ett tag men har inte haft lust. På julafton var jag hemma med familjen och min morbror kom hit och vi åt julmat och öppnade julklappar. Jag fick en systemkamera, Victoria´secret, en pyjamas, pengar, biobiljetter och mer i julklapp, jag blev nöjd med allt. På nyårsafton kom det ett par hit och vi åt mat och sen spelade vi spel, Dom hade 3 hundar med sig och dom var jättesöta, Sen vid tolvslaget gick vi ut och kollade lite på fyrverkererier. Idag är det sjätte januari och Alicia fyller år så kolla in hennes blogg HÄÄÄÄR. GRATTIS BÄSTA ALICIA! Jag bjuder på några bilder som jag knäppt med min systemkamera. Puss hej :*
Bilderna på mig och Emelie knäppte vi på nyårsafton när vi hade krusat håret och bilden på mig knäppte jag igår, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0