Söndag

Hej allihopa! Jag vaknade runt halv nio imorse och jag ligger fortfarande kvar i sängen, tänkte blogga innan jag går upp. Igår somnade jag runt halv ett. Kollade på tv med mamma och pappa när jag kom hem från Agnes. Mamma och pappa var på en dagstur igår med viking line, fick två par Björn Borg-trosor och en vit toblerone, är nöjd med det jag fick.Tack mamma! Idag ska jag städa buren, spela instrument och plugga lite. Om jag hinner ska jag va med kompisar, tror jag ska träna sen också. Det är typ löv överallt ute och träden har blivit gula, orange och röda. Det är ganska fint med höst fast jag gillar inte när det är kallt. Imorgon är det skola och jag slutar 14.20 Sen har jag nån spelgrej och sen har jag kör på Kulturcentrum, kommer hem runt kvart i åtta. Sen ska jag väl ta det chill. Puss hej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0