Hello november :)

Hej, förlåt för dålig upptadering men jag har inte haft lust att blogga osv. Jag sitter i sängen och chillar, lyssnar på musik och bloggar. Jag kan skriva lite om vad jag har gjort på höstlovet. I söndags till måndags sov jag hos Emelie sen var jag med Emma och Emelie på måndagen. I tisdags var jag på badhuset med Emma och Emelie. Jag tränade på kvällen. I onsdags var jag på Kulturcentrum, vi fick spela med ett band som kom dit. Sen på kvällen var det en konsert. Igår var jag med min pojkvän, det var mysigt. Och på kvällen tränade jag. Det var ju halloween igår så glad halloween i efterskott, haha. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag skulle egentligen åka och shoppa men det verkar inte bli nåt. Jag kanske ska va med Emma och Emelie, får se. Sen imorgon ska jag nog va med kompisar. Höstlovet har iallfall varit bra, det är ju inte slut riktigt än men ändå. Idag är det första november, hej november, puss hej :* 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0